Re: Grillträff i Stockholm 12/6 18:00

On Wed, Jun 11, 2003 at 09:35:02PM +0200, Marcus Rejås wrote:
> Tjena Andreas och alla andra!
>
> Vi avvaktar och ser vad det är för väder i morgon. Är det någorlunda bra
> så kommer jag att dyka upp i alla fall. Glöm inte att vi kan göra detta
> flera gånger :)

Hej!

Observera att detta brev tog väldigt lång tid på sig att komma fram (i
alla fall till mig). Det skickades i går, så i morgon är idag (Torsdag).
Vi provar att grilla idag och håller tummarna på att vädret håller ...

  /Marcus

--
Marcus Rejås              cellular: +46 70 266 7985
Rejås Datakonsult         e-mail:   marcus@rejas.se