Snubblande samba steg med fröken printer

Hej

Jag har börjat dansa samba och det fungerar fin fint med ett undantag, när
jag försöker ta en svängom med Fröken Printer går det åt pipan, får ingen
åtkomst.

Jag har följande printer relaterade info i min smb.conf fil
----------------
[global]
printing = cups
printcap name = cups

[printers]
path = /var/spool/lp
printable = yes
print command = /usr/bin/lpr -P%p -r %s
printer = deskjet
min print space = 2000
På själva samba servern fungerar utskrifter fint, men om jag försöker
accessa printer sharen via smbclient på min unix burk så kan jag öht inte
accessa den (får NT_STATUS_BAD_NETWORK_NAME)

och i windows får jag bara ett felmeddelande. Det verkar som om jag inte
kommer åt den. Vad är det för fel jag gör?

Thomas