Re: PHP, Apache och MySQL hur få det att funka

Du vill inte höra det här svaret, men här kommer det ändå. Skit i
mysql. Jag försökte i en månad att få det att fungera men det sket
sig. Sen försökte jag med något som heter postgresql, och fick upp
systemet på 1.5 timmar. Är igång att koda nu. Jag har en manual för hur
man gör på http://panther.fukt.bth.se/ Men jag kan inte ge några bra råd
om mysql.