Re: Debian i stort nätverk

On Wednesday 21 May 2003 15:25, lars lindgren wrote:
> Fai verkar vara ganska komplext, men vad vet jag..
> men jag vill höra mer om detta ämne av någon som satt upp fai.

Adressen http://tuovi.cern.ch/~ajt/docs/fai_demo.html som dök upp i den här
diskussionen innehåller en del information. Programmets egen hemsida
http://www.informatik.uni-koeln.de/fai/ är också värd ett besök. Jag har inte
lekt med FAI (än) men det verkar oerhört trevligt, framför allt biten med hur
konfigurationsfiler och paket sköts. Ska leka med det i sommar när jag får
möjlighet att praktisera det mot en lite större mängd burkar.