Debian i stort nätverk

Hejsan!

Jag har lite frågor angående Debian och stora nätverk.

Hur gör man för att göra sk. unattended installs? Dvs, att man
exempelvis sätter i en diskett och så startar installationsprogrammet
och installerar alla förkonfigurerade paket automagiskt? Alternativt
någon PXE-historia.

Jag vet att jag har fler frågor, men tiden verkar ha haft sin inverkan,
så jag har glömt dem. Återkommer där...

Är det någon som råkar ha lite bra länkar till texter och annat
intressant angående ovanstående eller Debian i ett stort nätverk
överhuvudtaget får gärna posta dem.

Mvh,
Johnny

--