Re: Include_path PHP

Hej Johanna,

include_path används av php för att ange en lista av mappar som require,
include och andra funktioner letar efter filer i.

Använd din favoriteditor för att undersöka vad guestbook.php försöker
inkludera för fil. När jag tänker efter är det väl en annan fil som
försöker inkludera guestbook.php. Om du lägger till /var/www/test i
include_path kanske det fungerar. Include_path fungerar alltså ungefär
som PATH i shellet.

-- lars