Re: [OT] tjänst för smssend

On Mon, Apr 14, 2003 at 10:59:46PM +0200, Patrik Wallstrom wrote:

> Jag har använt "smsac" som följer med i smssend lyckosamt en längre
> tid, kanske ett år. Den har inte strulat hittills, men jag är ingen
> storkonsument.

Tack tack. Den fungerade fint.  Ville bara meddela att 1rstwap nu
funkar igen. Fördelen med den är att den skickar avsändarens
mobilnummer till mottagaren istället för att (som smsac och andra)
skicka operatörens mobilnummer till mottagaren. Därför går det bra att
"replya" på sms som skickats via 1rstwap.

mvh alex

--

Alex Polite
http://plusseven.com/gpg