Re: Emacs-fråga

> Det skulle det väl kunna vara, men eftersom den bufferlista man får
> från (buffer-list) byter ordning kommer jag inte på just nu hur det
> skulle kunna fungera som du antagligen vill.  Det är möjligt att det
> finns några hooks man kan haka fast sig i och implementera en egen
> bufferlista som man sedan kan använda för att hoppa på det viset, men
> det är nog inte värt ansträngningen.

Så här mycket har jag spekulerat själv och därav mailet till listan...

Dock så tycker jag nog att det skulle vara värt ansträngningen, i alla fall om jag kunde lisp. Tänk bara på all tid man skulle spara om man slapp C-x-b-[bokstav]-tab-[bokstav]-tab osv....:-) Det är främst detta som gör att jag inte använder emacs till programmering.

/Daniel