Re: imapd och p800

Fredrik Jagenheim:

> Applikationen i p800:an frågar alltid efter 'INBOX', det finns inget
> sätt att få den att fråga efter någonting annat.

"INBOX" är ett magiskt namn i imap, och det pekar mot din brevlåda,
oftast /var/mail/användarnamn och/eller ~/mbox. Om du inte har posten
där måste du nog nästan kompilera om imapd för att få den att hitta
posten. Jag skulle tippa på att den av säkerhetsskäl vägrar följa
symboliska länkar, men det har jag inte undersökt närmare.

--
\\//
Peter - http://www.softwolves.pp.se/