installera javastod, via apt-get

for ett tag sedan var det uppe pa tapeten har hur man skulle gora for att fa javastod.
Det var nan som skrev en apt-source lank, som sade sig ha java-sakerna i debianformat/paket.

vilka jag forsoker installera:
j2re1.4
j2sdk1.4

men alltid blir dpkg config error..
natt med att den ska lanka mozilla-cvs, vilket jag inte verkar ha,

kan nan forklara for mig hur jag ska gora, o hur jag ska fixa javastod sa att det funkar,
pa ett begripligt satt, detta ar natt jag fatt klara mig utan lange, men velat ha anda.
det ar ju irriterande nar man kommer till en hemsida som har java, o browsern sager "Nej!"

mvh
Harald Meyer..
http://www.linuxmail.org/
Now with e-mail forwarding for only US$5.95/yr