Re: help DT G3 Old Family

> Hej,
>
> Jag vill gärna "tala" med någon som kan hjälpa
> mig med att installera
>
> 1. en nätverksskrivare och
> 2. ljud
>
> På en PowerMac G3 beige.
>
> Jag har Linux igång, men de tips och råd jag hitills
> fått och sett har inte löst mina problem.
>

> Jag använder Debian för PowerPC, Old Family.
>
> Tacksm för svar.
>
> /Hans

1. Du säger inte vilket protokoll skrivaren använder.
2. Kan inte hjälpa dig med ljud på Mac,
   prova http://lists.debian.org/debian-powerpc/.

Hälsningar,
/Karl

Karl Hammar                    Aspö Data           karl@kalle.csb.ki.se
Lilla Aspö 2340                                                 Nätverk
S-742 94 Östhammar            0173 140 57            Datorer/Utrustning
Sweden                       070 511 97 84        Linux/Unix konsulting