Bläckstråle-skrivare

Hej alla,

jag tänkte att det måste finnas många här på listan som sitter med en bläckstråleskrivare kopplad till sin debian som kanske kan hjälpa mig. Det är nämligen så att jag inte kan skriva ut från program som abiword, eller galeon. Jag får ut ren postscript kod istället på skrivaren.

Jag kör cups och har lyckats få utskrifter från gimp att fungera fint.

Tack på förhand,
--
Adam Huuva
V:a Esplanaden 11   -   953 37 Eurocity   -   Sweden, Finland