Re: Re: CD-brännare - Vi måste göra något åt det här!

> Jag håller med Fredrik, juckel är bara förnamnet.

... och Puckel är efternamnet. Hehe! (Förlåt mig min humor, jag är göteborgare.)

> Vad är det för fel på debconf?
> Ska man hålla på med symlänkande och annan skit så finns det väl bättre
> distributioner?
>
> Sån här dynga kan man hålla på med för att man tycker det är roligt.
> Ska man köra produktion ska saker paketeras annars ryker snart både
> helger och semestrar.

Ja... och det var det som fick mig att ta upp det. Jag brände två hela vardagkvällar på det här. Jag gillar ju (som många andra här) att pilla med datorer på alla sätt och vis. Men det finns liksom en gräns för hur kul det kan bli.

Jag tror att den springande punkten, och den viktiga frågan, är:

"Vad är NACKDELEN med att låta Debian autodetektera CD/DVD-brännare och därtill ställa in systemet efter detta?"

> Bara min femtioöring

Den är så välkommen.

/Fredrik