Re: CD-brännare - Vi måste göra något åt det här!

> Jag håller med (så var det sagt).
>
> Jag får en IDE-brännare nu i veckan, och ska dessutom hjälpa en kamrat
> att få igång sin IDE-brännare. Finns det åtminstone en HOWTO som går
> att peka på någonstans?

Det skulle kunna vara mycket simplare, det är sant, nu har jag aldrig använt brännare under Debian, men i Mandrake och Redhat så är det inte lika stora problem, där fattar installationsprogramet att det är en brännare och skickar med rätt instruktioner till kerneln när man bootar up.

/Anders