Re: ljudproblem med .swf

Hej !
testa just länken med mozilla. där funkar den utan problem.
jag har:
mozilla-1.0.0
Flash Player 6 for Linux

om jag försöker läsa enstaka filer från hd och spela upp så läser den
filen som text. men jag har inte råkat ut för att det hänt från en
webbserver.
testa att dra in mozilla och kolla om det funkar där (men samma plugin)
isf är det webbläsaren som inte är fullt kompatibel med libflashplayer.so

//Tobbe