[OT] Söderhamn (was Re: RAR igen)

On Sat, Feb 01, 2003 at 11:04:07PM +0100, Fredrik Persson wrote:

> PS soderhamn-net? Var i Söderhamn kan man få ett sådant -net och vad
> kostar det? Du kan ju svara off-list... är ni många Debianer i
> Söderhamn?

Söderhamn har ett stadsnät som man kan ansluta sig till via
kabeltv-nätet. Åtminstone var det så förr. Söderhamn var faktiskt ganska
tidiga med detta. Vet inte hur det är nu.

Angående debianer i Söderhamn så är jag det inte. Men född och uppvuxen
i Söderhamn är jag. Skulle det finnas en grupp Debianer i Söderhamn så
skulle jag vilja veta det även om jag inte längre bor i Söderhamn.

  /Marcus