Re: Re: RAR igen

> hej, varför gör du inte som d flesta andra linux användare o kör ext* ?
> har aldrig varit med om att ext2 tex har strulat.
> //Tobbe

Jag KÖR ext2, och ext3, med undantag för den här disken. Som läget är nu vill jag alltså av olika anledningar åstadkomma just detta, att packa upp ett rar-arkiv från en sambamonterad volym (som förvisso är en ext3-partition på sambaservern) till en FAT32-partition lokalt monterad med vfat.

Och det går inte. Det stör mitt ordningssinne (och min tro på Linux som världens smidigaste OS) att det inte gör det. Det borde gå.

/Fredrik

PS soderhamn-net? Var i Söderhamn kan man få ett sådant -net och vad kostar det? Du kan ju svara off-list... är ni många Debianer i Söderhamn?