Re: Re: RAR igen

> Jag sager det en gang till. Anvand unrar, skriv filen till stdout, pipea
> den till split(1).

Mja... det funkar inte.

1) unrar kan inte läsa mitt rararkiv, det hävdar att det är något fel på den. Det är det inte, WinRAR kan packa upp den.

2) Visst, jag kan dela upp resultatet mha split, men vad hjälper det? Hur ska jag bränna en isofil som är i två delar? Jag måste ju ha hela isofilen.

/Fredrik