From: Fredrik Persson [mailto:frepe@bredband.net]
Sent: den 29 januari 2003 12:02
To: debian-user-swedish@lists.debian.org
Subject: Re: RE: RAR igen

> Japps, FAT32 klarar inte det, du får köra NTFS isåfall, men skriv
stödet
> är väl inte det bästa I linux för tillfället?

Jodå, FAT32 klarar filer större än 2GB. I alla fall den disk vi pratar
om här. Jag har bootat maskinen i Windows och använt WinRAR för att
packa upp de filer vi pratar om på den här disken, via samba från
linuxfilservern.

Men när jag ska packa upp samma fil under Linux, på samma disk, så går
inte det. Det är därför jag undrar om det kan finnas en begränsning i
Linux FAT32-stöd?

Någon som vet?

/Fredrik