Re: RE: RAR igen

> Japps, FAT32 klarar inte det, du får köra NTFS isåfall, men skriv stödet
> är väl inte det bästa I linux för tillfället?

Jodå, FAT32 klarar filer större än 2GB. I alla fall den disk vi pratar om här. Jag har bootat maskinen i Windows och använt WinRAR för att packa upp de filer vi pratar om på den här disken, via samba från linuxfilservern.

Men när jag ska packa upp samma fil under Linux, på samma disk, så går inte det. Det är därför jag undrar om det kan finnas en begränsning i Linux FAT32-stöd?

Någon som vet?

/Fredrik