Re: EXTREMT offtopic..phu :-/

Burken står för sig självt, har eget IP. Den är till för "resten" av familjen som inte har eller vill ha nån större kunskap om Linux underbara värld. Inte vad gäller de andra OS jag kör för den delen :-)

Så den ska vara fristående burk för endast internetsurfande som det så fint heter.

Så..inga ideer mer? för nu orkar jag inte förklara mer :-P

mvh Niclas