Olika kompileringar av samma kernel

Hur gör jag om jag vill testa en annan kompilering av en kernel jag redan har installerad? Låt säga att jag patchat med acpi och lite sånt. Vill kunna testa det och ändå ha kvar min gamla kernel 2.4.18 så att jag kan boota från den om nåt skiter sig... Båda versionerna blir 2.4.18, och då blir make-kpkg lite irri och tycker att jag försöker installera över min befintliga kernel. Vill inte. Kort sagt. Jag vill kompilera och installera en till kernel av samma version, men med annan 'build' och ändå ha kvar den gamla att boota på från lilo-menyn om den nya inte funkar.

Hur?

//Ivar
Ivar Alm             ! Where does Microsoft want to drag you today? !
Umeå, Sweden         ! Do you really want to go there?              !
http://www.octofingers.com