Re: Timeout vid installationsprogrammets DHCP-konfigurering

Jag tänkte bara påpeka att jag har haft samma problem, med telias
dhcp-server, men också med dhcp-server-funktionen på min dlink
bredbandsrouter. Det vore intressant att veta varför det är på detta
vis. (Och det känns ju onekligen lite skumt att telia och dlink båda
medvetet skulle använda sig av "okonventionella" dhcp-protokoll)

			/Oskar