Mindwarp 2003

Hej på er alla koola människor.

Jag har väl varit med på den här listan i något år nu.. även om det är först på senare tid som jag har börjat visa mig =)

Jag heter Markus Olsson och jobbar som IT-ansvarig på arrangemangsföreningen Galaxen, Arvikafestivalen (som numera kör debian fullt ut). Förutom mitt jobb med festivalen har jag fått det stora privilegiet att vara huvudansvarig för ett arrangemang vid namn Mindwarp 2003. Mw2k3 är ett nätverk med inriktning mot såväl programmering som spel. Vi försöker skapa en trevlig miljö att utbyta kunskaper och erfarenheter.

Jag skulle tycka att det vore fruktansvärt roligt om ni debianer kunde dyka upp! Till stor del för att det skulle vara roligt att träffa er men också för att det kommer att bli ett toppenarrangemang man inte får missa :)

Jag tror att det kan bli roligt.. Vi kommer att ha någon weak-box tävling så glöm inte att ta med er alla era DSAs om ni kommer =)

Om ni funderar på att dyka upp så kan ni väl berätta det för mig (och listan) så att vi kan stråla samman någon gång under nätverket och prata lite bullshit! Det mesta man kan undra över står i den lilla reklamtexter nedan.

Hoppas att vi ses!

/Markus

---

Mindwarp 2003, 27 feb - 2 mars i Arvika är Värmlands hittills största LAN med 650 platser. Det bjuds turneringar i både programmering och spel som CS, WC3 och Q3 med schyssta priser. Förutom det blir det en och annan compo allt mellan himmel och jord. Nätverket är uppbyggt av prylar från HP: 10/100Mbit med 2Gbps uplink mot huvudswitchen.
Lokalen som används är 1650 m2 stor och ligger i Arvika Näringslivscentrum, nära till buss, tåg, taxi, pizza och city. I lokalen finns det sovsalar, duschar och kiosk med mat. Närlingslivscentrets restaurang har öppet under LAN:et.

Biljetten kostar 300 kr + serviceavgift och köps på BiljettDirekt 077- 170 70 70, www.ticnet.se eller hos vilket som helst ATG-ombud i hela Sverige.

(Mindwarp är en sektion i Arrangemangsföreningen Galaxen, som också arrangerar Arvikafestivalen och också har en sektion som sysslar med roll- och konfliktspel.)

Mindwarps hemsida och forum finns på www.mindwarp.galaxen.se. Inom kort kommer en sida med information specifik för Mindwarp 2003.

--
:: Markus Olsson
:: IT-Ansvarig Arvikafestivalen, Galaxen