Re: Debian på SPARC 4

> Hej!
>
> Någon här som har erfarenhet av Debian på en SUN SPARC 4?
> Jag är intresserad av alla länkar och/eller tips. Har inte lyckats hitta
> så mycket själv. Jag får två stycken SPARC 4 snart men vet ingenting om
> SPARC maskiner överhuvudtagit.
>
> Mvh,
> Helgi Örn

 Hej Helgi,
har bara kört debian på UltraSparc. Prova mailinglistan debian-sparc,
det kommer upp en del SPARC 4-frågor där ibland.

Hälsningar,
/Karl

Karl Hammar                    Aspö Data           karl@kalle.csb.ki.se
Lilla Aspö 2340                                                 Nätverk
S-742 94 Östhammar            0173 140 57            Datorer/Utrustning
Sweden                       070 511 97 84        Linux/Unix konsulting