kdeinit och kdeinit4

Hej alla Debianer!

Jag kör KDE 3.1 i Woody och det går för det mesta mycket bra. En
irriterande sak dock: När jag loggar in i KDE får jag meddelandet:*Could
not start kdeinit* och måste klicka på OK för att fortsätta och då
loggas jag in normalt.
Jag vet att det är kdeinit4 som används, inte kdeinit, men ändå är det
något som anropar kdeinit i starten. Då har jag undrat om det vore
vettigt att göra en kdeinit --> kdeinit4 symlink utan att det blir en
allvarlig rubbning någonstans. Någon som vet?

Mvh,
Helgi Örn