Re: Uppföljning till Linux installation

> Ditt graffe kan ge problem. Missminner jag mig inte så har linuxdrivern för
> nVidias GF2 MX en hel del problem som gör att (OpenGL?) krashar... Har
> ingen egen erfarenhet av det själv, men det kanske nån annan här på listan
> har lite mer koll på?

Jag har ett Geforce2 MX-400 och det har aldrig krashat i OpenGL. Iof har jag inte kört speciellt mycket OpenGL men krashat har det aldrig gjort. Därimot så kan X ibland krasha om man har aktiverat twin-view och försöker byta upplösning. Det är lite irriterande men om det är tv-ut man vill åt kan det lösas genom att starta en andra X-server.

Mvh
Daniel Sundberg
http://sumpan.com