Re: hur skulle jigdo vara bra

On Fri, Jan 10, 2003 at 22:49 CET,
	 Johan Jakonen <j.jakonen@telia.com> wrote:
> När programmet inte hittar -någonting- att ladda ner när den url som debian
> och jigdo båda anger som platsen att ladda ner Debian från inte generar
> annat än... websidan som rekomenderar jigdo.

Hmm, jag har ingen aning om hur jigdo funderar, eller hur det är tänkt
att fungera. Jag rekommenderar dig att i stället ladda ned
ISO-avbildninar direkt från en lämplig FTP-site, det är garanterant
lättare och mindre frusterande.

Här finner du iaf de ISO-filer du behöver:

ftp://ftp.se.debian.org/debian-iso/3.0_r0/i386/

mvh
| Johan Björklund <the@whero.net> http://whero.net/         |
|  PGP = 813B 014F C0FA B56C FA70  31DC 1C11 3A20 B02B C881 |