Re: hur skulle jigdo vara bra

On Fri, Jan 10, 2003 at 10:49:10PM +0100, Johan Jakonen wrote:
> Är inte http://www.debian.org/CD/jigdo-cd/ den url som man ska ange i
> jigdos prompt för att hämta hem Debian? Eller är jag idiot som inte förstår
> varesig den engelska eller svenska beskrivningen (vilka båda pekar på att
> tidigare angivna url är till för att hämta hem Debian)?

Jag har aldrig pillat med jigdo, men på den angiva URLen hittar jag en
instruktion för jigdo. Den säger att man ska peka på någon av
.jigdo-filerna som man hittar på något av ställena som pekas på av
<http://www.debian.org/CD/jigdo-cd/#which>. Förmodligen vill du ange

  http://non-us.cdimage.debian.org/jigdo-area/current/jigdo/i386/woody-i386-1_NONUS.jigdo

till jigdo.

Fungerar det bättre?