Re: Fleranvändar Debian på en PC

Det där lät ganska så overkill. Jag tycker snarare att han bör skriva
ett litet skript som startar en webbläsare igen om användaren skulle få
för sig att stänga av den, form av en loop typ. Sen kan han anv'nda
någon lätt fönsterhanterare som t ex Metacity. Sen förstår jag inte hur
man kan surfa bekvämt utan tangentbord.

On Sat, 2002-12-14 at 16:42, Johan Bergström wrote:
> Sätt up en chrooted enviroment för användaren. Med tillgång till endast
> webläsare och de libs osv som behövs. Använd ldd för att titta efter vilka
> libraries some binären vill ha, ifall den inte är kompilerad static.

Meddelande skickat privat av mig innan idag: