Re: DVD-brännare

Jag vill inte ha några kopior på mail till listan!
Konfiguerara din mail klient att titta på Mail-Followup-To headern.

On Fri, Dec 06, 2002 at 08:32:46AM +0100, Lars Andersson wrote:

> cdrecord klarar av dvd, finns en version som heter cdrecord-proDVD.
> Tyvärr finns det nog inget gui.

Vilket jag också nämde, dock är det inte fri mjukvara. Nu när det finns
ett fritt alternativ är det ju klart värt att testa först.

En gång till:
cdrecord klarar _inte_ av dvd. cdrecord-prodvd gör. cdrecord-prodvd är
_inte_ fri mjukvara. dvdrecord är.

--
Peter Mathiasson, peter at mathiasson dot nu, http://www.mathiasson.nu
GPG Fingerprint: A9A7 F8F6 9821 F415 B066 77F1 7FF5 C2E6 7BF2 F228