Från: Fredrik Persson [mailto:frepe@bredband.net]
Skickat: den 15 november 2002 17:46
Till: debian-user-swedish@lists.debian.org
Ämne: Re: Re: Parallella OS

> Med risk för att bli bannlyst från denna lista... :)
> Eftersom du är helt ny inför linux, så kanske du borde börja Mandrake
eller SUSE, som båda har bra grafiska installationsvektyg. Du kommer
dock att stöta på problem när du skall uppdatera programpaket eller hela
distributionen. Det är då du önskar att du hade installerat Debian
istället.  :)
> /Robert

Det där är faktiskt inte så dumt. Jag provade lite olika distributioner
i början innan jag insåg vilken som passade mig bäst. Det är också ett
råd jag brukar ge när folk frågar "vilken Linux som är bäst". Prova dem
allihop!

/Fredrik Persson