Re: Ersätta Windows apps med Linux apps??

On Fri, Nov 15, 2002 at 03:37:52PM +0100, Fredrik Persson wrote:

[ ... ]

> Det där med GUI har jag ingen aning om, men vad gäller databashanterare
> i Linux så finns det väl framförallt två; MySQL (som kommer från Sverige)
> och PostgreSQL.

Jag vet att det kan uppfattas som fult att svara på andra frågor än de
som ställs. När det gäller GUI till databaser så skulle jag rekommendera
att du kikar på PHP och gör en web-applikation av ditt lilla projekt.
PHP kräver kanske mer inlärning men är överkomligt och blir mycket mer
användbart i slutändan.

  /Marcus