Re: Problem med exim: cannot connect to server...

fredagen den 8 november 2002 13.03 skrev David Röhr:

> Men det är ganska tydligt att det här inte stämmer. Därav frågade jag
> support varför det står såhär. Då fick jag svaret "Jah, man kan säga att
> det är en liten brandvägg".

Just precis. Det brukar kallas brandvägg och brukar normalt vara en
extraservice. Telia är bra på att lägga till "förbättringar" utan att fråga,
men i det här fallet tycker jag nog att man inte kan lägga till en brandvägg
utan att det ingår i det ursprungliga avtalet. En sådan "förbätring" måste gå
att välja bort.

-- Karolina