Filhanterare under GNOME?

Hej!

Vad finns det för vettiga filhanterare man kan installera om man kör
GNOME? Jag testinstallerade nautilus, men den fick för sig att lägga en
massa ikoner på skrivbordet som jag inte kunde få bort (döda programmet
gick inte, det startade om sig självt) och så slutade GNOMEs
konfigurationsverktyg att fungera, så det åkte ut lika fort även om
själva filbläddrardelen fungerade bra.

--
\\//
Peter - http://www.softwolves.pp.se/

  I do not read or respond to mail with HTML attachments.
  Statement concerning unsolicited e-mail according to Swedish law:
  http://www.softwolves.pp.se/peter/reklampost.html