Re: Problem med exim: cannot connect to server...

fredagen den 8 november 2002 12.37 skrev Claes Wallin:

> Att folk kan maila mig på min egen burk är väl knappast att "erbjuda
> tjänster till utomstående", det är en tjänst jag erbjuder mig själv.

Man kanske kan göra en analogi. Att tillåta att andra sänder brev till en via
SMTP är som att ha en brevlåda hemma hos sig.

Att själv hämta sin post hos interenetleverantören, är som att ha en postbox
på posten, som man själv tömmer.

Är det en lyx- eller extratjänst avsedd endast för företag att ha en egen
brevlåda som brevbäraren kommer och lägger posten i?
Tja, med dagens utveckling hos posten, så kanske det snart är det.

-- Karolina