Re: Re: Problem med exim: cannot connect to server...

On Thu, Nov 07, 2002 at 12:42:47PM +0100, David Röhr wrote:
> On Thu, 07 Nov 2002 [12:35],
>
> Och vem ska betala för den FTP-servern då? Jag menar, inget företag gör
> det här för att vara snäll, de gör det för att tjäna pengar. Skulle
> privatpersoner hantera sin mail hemma så tappar många av företagen
> mycket av deras egna tjänster. Och det skulle jag inte gå med på om jag
> hade företag (:

Att kunderna gör jobber i stället för mina anställda skulle jag som
företagare tycke var bra, speciellt om det handlade om extra tjänster
som jag aldrig skulle kunna få ekonomi i. Att förbjuda mail-server hemma
är ungeför som att örbjuda telefonsvarare hemma. Vist kan man sätta
telefonsvarare inätet, telia har, men inte förlorar det pengar på att
man har sig egen hemma. Förlorarman pengar på det har mabn helt fel
tanke om betalningarna i grund systemet.

/Balp
--
      o_   Anders Arnholm,               HiQ - Consultant
 o/  /\    anders@arnholm.nu             Phone  : +46-703-160969