Re: Re: Problem med exim: cannot connect to server...

On Thu, 07 Nov 2002 [16:13],
    Fredrik Persson (frepe@bredband.net) wrote:

> Men jösses!! Jag hade ComHem kabeltv-internet tidigare, men det
> där hade jag ingen aning om. Står det sådär i ComHem-avtalet också?

Ingen aning, läste vad jag hittade på telia.se

    <http://www.telia.se/eFocus/DOCUMENT/20020108/Villkor_ADSL_Bredband_020101.pdf>

> Anåda... de där villkoren borde ingen gå med på.

Hehe, jag håller i stor del med.

/d

--
... david röhr              |      o_
.. unix systems consultant  | o/  /\   Solaris, AIX, HP-UX