[OT] Re: Problem med exim: cannot connect to server...

On Thu, Nov 07, 2002 at 12:35:35PM +0100, Fredrik Persson wrote:
>  Jag säger det igen; det räcker
> att de säljer tvättmedel mellan Farmen och Popstars på TV4,
> på nätet vill jag ha min egen FTP-server.

För några månader sen hade jag en dålig dag. Som vissa av er kanske
minns. Jag var off topic, men jag skrev det åtminstone i subject.

Nu har jag en dålig dag igen & har svårt att hålla mig från att säga att
listan håller för låg kvalitét. Styr upp!

Diskussionen som blossat upp har ingen (void) anknytning till debian.
Det slutade den ha när frågeställaren fick reda på att felet inte var
debianrelaterat.

Ifall ni vill diskutera operatörer i allmänhet så gör det i er lokala
eller rikstäckande lug/whatever & låt debianlistan vara en plats för
saker relaterade till debian.

Hur svårt kan det vara att sluta handla av värdelösa aktörer? Jag har
varit teliafri sen jag 1995. Det är en fri marknad. Vilken operatör man
har handlar inte om hur mycket tur man har utan vilka aktiva val man
gör.

Tack,
--
/Martin