Re: Problem med exim: cannot connect to server...

Telia has blockerat port 25(=smtp) till alla sina kunder. Jag håller
på att spåra upp en ansvarig på ComHem och få en hans förklaring till
vad JAG egentligen betalar för. Den första reaktionen jag fick på
kundsupport var "var i kontraktet står det att vi inte får blockera
en port?".

"Internetaccess" utan några öppna portar alls vore en intressant
affärside...

/Anders