Re: GUADAGNARE etc... = SPAM

tor 2002-10-24 klockan 11.33 skrev Peter Mathiasson:

> Dessutom så tar det flera Debian Security Announce etc. Använd Razor
> tillsammans med Spamassasin, men filtrera inte bort spam enbart med
> hjälp av Razor.

Verkligen? Jag kollade igenom alla fångade mail, hittade inget från DSA.
Kan det bero på om man kör genom spamassassin eller inte?

Å andra sidan har jag bara kört razor sen i augusti.

Jörgen
--
Heisenberg went for a drive and got stopped by a traffic cop. The cop
asked, "Do you know how fast you were going?" Heisenberg replied, "No,