Re: dpkg-strul

On Sun, Oct 20, 2002 at 08:34:32PM +0200, Jörgen Tegnér wrote:
> Minnet/CPU:n är överhettat, dags att stänga av datorn och låta den
> svalna. Det kan ju förstås också bero på nån bugg i dpkg.

Problemet kvarstår, och alla andra program funkar, så det måste vara
en bugg i dpkg. Men eftersom det är just dpkg som inte funkar så kan
jag ju varkens uppgradera eller nergradera paketet dpkg. Så vad ska
jag göra nu? Blir jag tvungen att ladda ner källkoden till ett äldre
dpkg och kompilera själv?

Jag kör unstable och gör en dist-upgrade ungefär en gång per
vecka. Har alla/några andra unstable-användare råkat ut för detta
eller är det bara mitt dpkg som innehåller den här buggen?!

/Pelle