Re: Bounce

Jag kom på att det är nog inte bounce som är problemet.

Problemet som jag tror är att stora mail fastnar i queue på antingen min
server eller mottagarens. Finns det inget bra sätt att lösa detta på, jag
vet att det är för stora mail som skickas. Jag har förklarat detta för
användarna men dom vill ha det så.

I det senaste fallet jag hade idag tror jag beror på att mottagarens server
slutar svara och då ligger mailet kvar I min queue och försöker skicka om
mailet, problemet är att mottagaren får mailet. Jag vet inte vad det är som
händer, för om mailet kommer till mottagaren så borde det försvinna I min
queue men det gör det inte utan det skickas om och om igen så mottagaren får
det massa gånger.