Re: HP-PA

> Hejsan alla!
>
> Ville bara kolla om det är någon mer i Sverige som kör Debian (Woody) på en
> HP-PA maskin?
>
> Själv har jag en gammal 712/60 som jag fått igång efter lite strul, och
> skulle gärna vilja dela med mig av erfarenheter och frågor med andra!
>
> Ett tips för dem som inte har någon "riktig" hårdvara att köra på är att
> det går att köpa billiga HP PA maskiner på Ebay ifrån seriösa säljare i
> Skottland, som inte kostar skjortan att få hit...
>
> Med vänlig hälsning
> [...]

 Hejsan själv.
Låter kul. Hur lång tid tog det att få fart på den?
Vilka problem hade du?

Hälsningar,
/Karl

Karl Hammar                    Aspö Data           karl@kalle.csb.ki.se
Lilla Aspö 2340               0173 140 57                       Nätverk
S-742 94 Östhammar            018 260 900            Datorer/Utrustning
Sweden                       010 270 26 67        Linux/Unix konsulting