HP-PA

Hejsan alla!

Ville bara kolla om det är någon mer i Sverige som kör Debian (Woody) på en HP-PA maskin?

Själv har jag en gammal 712/60 som jag fått igång efter lite strul, och skulle gärna vilja dela med mig av erfarenheter och frågor med andra!

Ett tips för dem som inte har någon "riktig" hårdvara att köra på är att det går att köpa billiga HP PA maskiner på Ebay ifrån seriösa säljare i Skottland, som inte kostar skjortan att få hit...

Med vänlig hälsning
Rikard Jensen

Klarbärsgatan 1
754 52 UPPSALA