Re: Debian stånd @ Open Source Revolution

Andreas Schuldei:

> vem vill hjälpa till?

Det vore trevligt att vet var, när och hur det här sker. Det finns
ingen info på w.d.o/events/, t.ex.

> vem kan skriva texten? Jag tror jag kan översätta de tyska
> texter, men någon skulle rätta resultatet i varje fall.

Jag är van vid att översätta saker (se www.debian.org för ett exempel,
hehe) så jag översätter gärna de texter ni behöver. Broschyren som är
inlänkad från www.debian.org/events/material finns översatt till
svenska, men översättningen kan nog behöva ses över (t.ex säger den att
det finns 9½ Debianpaket (9,500) när det borde stå 9.500).

--
\\//
Peter - I do not read or respond to mail with HTML attachments.