Re: IP-Masquerading, Firewall

Okey, mitt misstag. Men jag har nu lyckats att få det att fungera något
sånär. Lade configen i rc.boot och ett start script i init.d. och nu fungerar
det med browsing etc... Kommenterade ut det som hänvisade till functions i
init.d Och den klagar inte på att den inte finns verkar det som. Nu är väll
frågan om jag har lämnat stora hål där eller inte.. Jaja, det får framtiden
utvisa och framtida utforskning...