Re: Opera plugins

Robert Hansson:

> Jag får inte flash, plugger, java plugins att fungera med opera 6.03
> trots att jag följer instruktionerna från operas hemsida till punkt och
> prickar. Någon som vet en lösning?

Vilka symptom får du? Händer det något alls? Laddar den ned datat men
visar det inte? Hittar Opera några insticksprogram om du tittar i
inställningarna respektive opera:plugins? Har du installerat openmotif?

Jag skulle rekommendera att du frågar i diskussionsgruppen opera.linux
(finns på news.opera.com om inte din Internetleverantör har den), där
finns experterna.

--
\\//
Peter - utvecklare, Opera Software ASA'