Re: fri usenetserver?

In article <20020911044053.GA19305@matijek.plusseven.com>, Alex Polite wrote:
> Jag skulle gärna läsa en del av de mer trafikintensiva listorna (tex
> debian-user) över usenet men min ISP (Bostream) tillhandahåller ingen
> usenetserver. Någon som känner till ett fritt tillgängligt alternativ?

Det finns en usenet-server som tar in vanliga mailinglistor, som t.ex.
den här: news.gmane.org.

Den för dock inte de vanliga news-hierarkierna, och kan vara lite
långsam ibland.  Jag satte upp en lokal leafnode för att hämta
artiklarna i förväg.  Jag känner inte till någon fri vanlig news-server
men prova google.

--
                                                Niklas