Re: Re: GPL-fråga

> Har du kikat på GPL-FAQ:n? <URL:http://www.gnu.org/licenses/gpl-faq.html>
> Det är inte omöjligt att din fråga finns där.

Tyvärr inte, jag såg den själv för bara en halvtimme sedan. Jag ska absolut
läsa den efter morgonkaffet, som jag intar på terassen ut mot Östersjön, den
med tårpilar. James har varit uppe och bakat scones.

Eller, om man flyttar sig från drömmarnas värld, i fikarummet tillsammans
med mina själlösa arbetskamrater...

/Fredrik Persson